Trendwatch Herfst 2016

19:48

Nu de herfst echt begonnen is, ben ik gaan neuzen in de nieuwste collecties. In dit artikel geef ik jullie enkele van de laatste trends mee voor deze herfst. Have fun met het ontdekken van de zes trends die ik uitzocht.

 "Life isn't perfect, but your outfit can be."


Trend 1 - EMBROIDERY

Mijn favoriete trend dit seizoen die niet in je kast mag ontbreken. Borduursel is een trend waar echt iedereen goed mee staat. Grote rode bloemen, vogels, cactussen of zelfs quotes. Alles geborduurd op jeansbroeken, jeansjasjes of truien. Bij deze trend is er voor iedereen wat.

Trend 2 – MIDI-SKIRTS
Een volgende trend is de midi-rok. Vooral de plissérok is in nu, zeker in een metallic kleurtje. Een plissérook kun je leuk combineren door er een warme trui in te dragen of een los t-shirt met een zwarte leren jas over. Witte sneakers eronder maken je look dan helemaal af.

Trend 3 – SLIP DRESSES

Eén van de opvallende trends is de lingerie jurk, ook wel slip dresses genoemd. Met hun zijden, glanzende stofjes en sexy uitstraling vallen ze zeker in de smaak. Omdat het nu al vrij koud wordt, is de andere optie om een zijden lingerie topje te dragen. Als je niet helemaal van zijde houdt dan heb je geluk want de lingerie jurkjes en topjes vind je ook vaak in het fluweel.

Trend 4 -  PINAFORE DRESSES

Daarnaast zijn er ook de schortjurkjes of pinafore dresses. Deze zijn nu te vinden in corduroy stof en vind ik echt leuk staan in het bordeaux rood, mosterdgeel of zachtroze.

Trend 5 – SPARKLINGFABRIC

Bij de stofjes is het naast fluweel of zijde ook de trend om glitters te verwerken in metallic en zwarte stof. Het geeft een leuk en feestelijk effect. Ideaal om mee uit te gaan of stiekem al mee uit te kijken naar de komende feestdagen.

Trend 6 – LONG SLEEVES

Na de oversized truien zijn nu ook blouses met te lange mouwen in. Deze look is wat meer gewaagd als je uitwaaierende mouwen neemt, maar staat wel erg leuk.

Veel plezier met trends uit te zoeken, er je eigen ding mee te doen en leuke combinaties mee te maken! Klik zeker eens op titels van de trends, als je meteen op zoek wilt gaan naar het kledingstuk in de winkels.



Alle bronnen van de foto’s kun je vinden op mijn Pinterest Clothes board.

You Might Also Like

1 reacties

  1. De borduursel trend vind ik echt supertof! Ik heb een heel mooi bomberjack gekocht in Portugal met allemaal vogeltjes en bloemetjes er op. Zeker weten mijn favoriete kledingstuk deze herfst. xoxo Desi

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts