All That Glitters - Sleek Highlight Palette Review

15:51


Niets leuker dan nieuwe make-up, vandaag een blogpost over mijn nieuwste highlight palette: ‘Solstice Highlighting Palette’

“Throw glitter in today’s face.”

Het is een vrij populair product tegenwoordig en ik snap helemaal waarom. In het bronzen doosje zitten één creamy en drie poeder highlighters.



Equinox - Subsolar - Hemisphere - Ecliptic

De eerste in het palette is ‘Ecliptic’, de enige die niet uit poeder bestaat. Het geeft een zacht gebronsd effect en komt subtiel over. Ondanks dat het vooral een bruine schijn heeft, zitten er ook roze deeltjes in die het kleur wat neutraler maken dan de rest van het palette.

Hemisphere’ is de koele, paarse highlighter. Op mijn huid komt deze ook echt paars uit omdat het een heel gepigmenteerd kleur is. De oplossing hiervoor is om hem samen met een andere highlighter aan te brengen, zo wordt de kleur een beetje vermengd.

Linksonder in het palette is het champagne kleurtje ‘Subsolar’. Ik vond het op het eerste zicht minder interessant omdat het meer mat lijkt. Gelukkig glittert het net zo mooi als de andere highlighters. Ook deze poeder highlight is erg gepigmenteerd.

Tot slot is er de perzikkleurige ‘Equinox’. Dit kleur is opnieuw zeer gepigmenteerd en geeft een opvallende peachy glans op mijn huid.

Het Sleek palette is zeker de hype waard, het is een leuk en veelzijdig palette. De highlighters zijn opvallend, geven goed af en blijven lang zitten.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts