Autumn looks good on you

15:12


Een bos vol kleur, knisperende bladeren onder je voeten, kastanjes poffen op het vuur, een dampende tas pompoensoep en poncho’s.. Jep, de herfst is er weer. Mijn favoriete seizoen, niet alleen omdat ik dan jarig ben. Hoog tijd om eens een herfstlook te bespreken op onze blog.
Voor deze look ging ik op zoek naar bruine en oranje tinten, omdat die kleuren wel bij de herfst passen. Naast mijn basis make-up gebruikte ik ook subtiel een bronzer, want mijn zomerkleur begint al te vervagen. Op de foto zie je het effect bijna niet, maar voor mensen die mij kennen, weten ze wel dat ik er anders bleker uitzie.


 MAC satin lippenstift Cherish - MAC matte lippenstift Viva Glam III - Sleek palette Blush By 3 LACE

Dit zijn de producten die ik voor deze look gebruikt heb. Ik bracht eerst de twee blushes over elkaar aan die in het Sleek palette zitten (de twee buitenste poeders 'Crochet' en 'Chantilly') net onder mijn kaaklijn en op mijn 'appelwangetjes'. Zoals je kan zien zijn de kleuren warm en oranje getint. Daarboven bracht ik de overige blush als highlighter aan uit het Sleek palette (het middelste poeder 'Guipure'), wat perfect past bij de combinatie van de andere twee blushes.


Op mijn lippen bracht ik Viva glam III aan van MAC, Het geeft een iets uitdagende look en de rode kleur is warm en neigt eerder naar de bruine kant toe. Maar je kan ook voor een nude look gaan met Cherish van MAC op je lippen. Door zijn bruinroze kleur past hij perfect bij de combinatie van blushes, maar ook bij onze herfstlook.

Blijf up to date voor onze volgende post op deze blog! Binnenkort nog meer make-up advies.


        


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts